15.2.05

Ikke for latinger.

Musikkundervisning er ikke for latinger, det kan jeg hermed fastslå. Mine 34 elever krever sitt og jeg krever mitt og da blir det selvfølgelig en masse å gjøre! Men i dag tillot jeg meg litt "lateri" og det får bare alle, inklusive meg selv, tilgi meg. Jeg lover å spytte i nevene i morgen istedet (den har jeg hørt før, mange ganger) :-) De fleste av elevene er ivrige og flinke til å øve seg, så det er ingen grunn til å klage. Nå står friluftssesongen på ski for dørene, men ett mangler, snø! Så blir det vel bare fotturer i stedet og ikke er det værre. Neste helg blir det en to dagers tur til Sudurarbotna (det er inn på den islandske høyslette for de som ikke er kjent på Island). Hvis vi får godt vær blir det sikkert en herlig tur, på ski eller til fots.

Ha det
Bogarampen

Ingen kommentarer: