27.5.05

Sol ute , sol inne, sol, bare sol!

Ja, sånn begynner den berømte barnesangen som man sang den gang man var så heldig å være i barneskolen. Men den teksten passer utmerket i dag for nå har nordavinden sluppet taket og vi har, etter noen uker i nærheten av nullpunktet, kommet opp i 13 varmegrader, så nå er det håp. Kanskje blir det sommer likevel :-)

Det ene problemet jeg ser med en varm sommer er at da begynner graset å vokse med rekordfart igjen og det betyr masse plenklipping. Men selvfølgelig, alle goder har også en minusside, så jeg får vel bare ta det som det kommer og nyte godværet når jeg kan.

Nå begynner sommersesongen for fjellturene og det er noe som jeg gleder meg til hver gang. Skal være fjellfører på et par turer og det blir sikkert riktig trivelig. Skulle vel ha vært en tur i de norske fjell også, men det får bli senere en gang. De islanske fjell er jo flotte de også, så de får greie seg i år.

Ha en riktig god sommer.

Bogarampen

Ingen kommentarer: