25.5.09

Her er jeg igjen et år senere.

Jøss så fort tiden går. Nå er det nesten ett år siden jeg skrev en blogg. Ikke akkurat flittig med dette. Siden sist har vi hatt et økonomisk kolaps her på Island og det er vanskelig for mange for tiden, særlig de som spente buen for mye i oppgangstiden de siste 5 årene. Vi tok det rolig, tok ingen lån, så for oss har ikke dette så mye effekt untatt at prisene på dagligvarer har gått opp ca. 30% det siste halve året. :-(
Men islendingene er et sterkt og dyktig folkeslag (slekter på nordmenn:-) ) så de kommer nok over dette som så mangt annet som har rammet dem opp igjennom tidene.
Vi har endelig fått sommer her nå, men temperaturen ligger på en 10° så det er ikke direkte solbadstemperatur, men gressed gror og trær og busker vokser, så det blir en del „sommerarbeide“ likevel, men jeg har ikke slått plenen ennå så det er vel neste post på dagsordenen tror jeg.
Ellers er vi gudskjelov friske og raske alle i den islandske Kvam-familien og det er jo det viktigste.
Lar høre fra meg snart igjen.
Ha det.

Ingen kommentarer: